Millenáris xP

 2008.07.19. 00:01

Tegnap tök jó volt..:D

ha nem hadititok elmondom :P

Reggel felhivott Eremita h találkozzunk elöbb mert elöbb végzett ahogy tervezte.
És ugy volt elém jön..de azt késett a vonat :) mint aznap tipikusan...:D
Nah végül én mentem a keletibe egydül... :)

SEBAJ!!(gondoltam én hamar ottleszek...)

Közbe szivemcicámmal beszéltem telefonon azt ott halottam h hogy támadják őt le.
Nagy nehezen megérkeztem 2! óra alat.. örült is nekem a drágám :)

Huu nemistom.. asszem elmentünk az örsre és ott az Ikeába kipingáltuk magunkat
Hátazkészvolt.. mindkei ott nézett minket xD

Utánna átmentünk az Árkádba meghivott szivem kajálni * .*

húúhaaa a lényeg...már nem emléxem :$

de szivemcica emléxik és ez a lényeg :D

Jah igen a nagy hadititok találkoztunk Lin-nel xD

 


A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr32575178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása