...

 2008.07.14. 16:53

Emlékem, majd így hagy nyomot, ha véget ér az életem
De pont azért, hogy te is értsd, az én emlékem éltetem
Bár bánatomban egyedül sokszor eltöprengtem rajta
Hogy tükörben az életem vajon most a látszat eltakarja
Children of Distance


Vajon szeretnek, majd akkor is ha néha én is hibázok
Az idő távlatából, majd egyszer jussak azért eszedbe
Remélem, hogy te is örülsz, az emlékemen merengve
Nevemre már nem emlékszel, egy ismeretlen folt csupán
Csak elmosolyodsz rajta, hogy így néztem rád oly bután
Lehet, hogy nem szerettél, de bár én lennék az egyetlen
Kinek emléke megmarad, hiszen ezért mindent megtettem
Most kettesben csak én meg te, a zenész és a hallgató
Ez érted szól, hisz emlékül, most így dalban hallható
Mily szeretettel adom ezt, remélem érzed, hogy ez neked szól
Hozzád, és ezt azért írtam, majd veled lesz ha elalszol.


Children of Distance - Emlékezz rám



 

Sokat gondolkoztam de nemtudom...nem írhatom le mert akkor megtudja lehet....

Mért van az hogy nem mutathatja ki az ember a valódi érzéseit másnak annak akit igazán szeret..vagy csak túlségosan ragaszkodik hozzá..ő se tudja..de nagyvalószinű csak a ragaszkodás vagy csak mégtöbbet szeretne abból a dologból..ő sem érti..

Most hogy tegnap a szemembe vágta valaki hogy egy kurva vagyok egy senki elgondolkoztam önmagamon és fáj kimondnani de lehet igaza van..
Van olyan dolog amihez érzelem kell hiába van egy mondás miszerint

" A szexhez nem kell a szerelem mert az csak útba van."

Hát ezt a mondást kéne betartani hogy érzelmek és lelkiismeret nélkül lehessen csinálni
bár mindneki mást gondol erről...én rájöttem hogy fölösleges elkötelezni magam mert még élni akarok korlátok nélkül úgy hogy nem mondja senki hogy most ide meg oda nem mehetsz mert velem leszelkészpont...nekem ez nem hiányzik megint...

És így végeredményképpen rájöttem...
Ezt fogom csinálni...érzelmek nélkül...és nem kell félreérteni...
És nem érdekel ki mit gondol én élni ogom a saját életem és teszem azt amiket teszek.


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr93567833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi 2008.07.14. 17:11:27

én is éreztemmár így:) sőt így érzek:) vagyis hasonlóan:D amúgy nagyon jó...:)

kissa 2008.08.01. 00:15:09

csak aztán nehogy egy kiégett elhasznált és kihasznált "nőként" ébredj fel 22 éves korodra... :/ hidd el ez nem így megy, nem ilyen egyszerű. szerintem ennél te jóval több vagy. előbb utóbb csúnyán sérülni fogsz. és nem azért mondom, h bántsalak, de szerintem vigyázz magadra. nem vagyok biztos abban, hogy a legjobb helyen keresgélsz, hogyha tényleg erre vágysz és értsd mire gondolok........
süti beállítások módosítása