Hát valahol el kell kezdeni.. =)

 

 

Elkezdödött ez az év is, kezdem a szilveszternél. Vártam valakit de nem jött el nem dölt össze a világ mert mással elvoltam. Nagyon komoly volt mert smároltunk Vikivel *-* 2x-is. Éshát tetszett a dolog nekünk (= Meghát persze alkohol hatása alatt     szóval nem unatkoztam még a színpadon is elvoltam LunÄ-val =D

 

Ez után jött a szerelmi dráma =D Dani Peti és hát én xD Az nagyon LOL volt =D a lényeg h nem írhatom le mert kitörne a 3. vh. De ez már  megoldófott. Szóval van most pasim ma vagyunk 1 hetesek *büszke* és remélem hogy végre skáig leszek valakivel :$ Majd kiderül! Ami még ezenkivűl történt velem családi dolog és az nem hiszem hogy bárkit is érdekelne =D,Wáhh és betegvagyok T_T nem meheteksuliba a hten. Lehet örülnöm kéne, de most már h kolléhista vagyok már nagyon megszerettem, és a mostani pasim Bence a közelbe lakik (mármint a kollégiumhoz közel) és így sürübben tudunk találkozni.Wáhh Lecter-t megütöm =D a hülye programjaival együtt =D

 

Néhány kép =D

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr48922493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SkinGhostHead 2009.02.04. 18:22:19

jóh lett az oldal :D nagyon

Yuzuyu 2009.02.04. 18:27:30

köszönööm de még lesz fejlesztve h szép is legyen :D

Daemona 2009.02.05. 12:50:38

:P ehhez csak ennyit fűznék: (L) (K) (L)
süti beállítások módosítása