Egy esély...

 2008.07.03. 12:49

Most már végképp nem értek semmit...Elmondtam Hoze-nak hogy mért voltam olyan de nem hiszi el nagyon úgy tűník..de mind1 ez már az ő dolga..ha ő így gondolja legyen csak nem értem mert azt írta hogy msnen mien kedves aranyos de pont hogy nem lehet ott megismerni valakit csak személyesen... ha meg pont kurvaszar napja van az embernek és épp azon van hogy ne legyen rosszul meg hasonlók nem hinném hogy pont azon lesz hogy ott vigyorogjon...de mind1...ha őnála egy esély van hát legyen...Akkor majd kersek olyant aki nem így vélekedik erről...Ma meg tiszta jó napom lett volna csak jól elbaszták helyette itt szopok és már a faszom ki van...tök jó minidg nekem kell szopnom mindenért... Majd valahogy túlélem ha meg nem így jártam. Hmmm...már várom a 11.-ét mert lesz Wet Lips :] és hát az ígéret szép szó...ezt szerintem mindenki ismeri..Szóval a maiért bocsi Orcoo majd bepótoljuk :).... De azért jó hogy tegnap óta szinte ne mis eszek..eww...mivan velem?  :S  Eremita te is gyeree T_T

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2551094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eremita 2008.07.04. 13:03:02

Hát Drága én nem tudok menni mert Pont nyaralok... :(
bocsánat...

neked meg azt mondom, hogy ha szar napod van, szar kedved és antiszociális vagy akkor inkább maradj otthon :)

Yuzuyu 2008.07.04. 19:26:18

De amikor elindultamjókedvem volt és szociális :]
am nem baj majd 26ánm megyünk :)
süti beállítások módosítása