Kiváncsi voltál?-Mostmegkapod-

 2009.02.05. 17:12

Most őszínte leszek és leírom hogy kiről mit gondolok és mi a véleményem rólla hogy nehogy azt  mondjátok h sunyigeci vagyok =D.

Kimással is kezdhetném mint

 Eremita:
 

Hát hol is kezdjem (: 13év..Mindig melettem állt rengetegszer segített amit a mai napig nem tudok viszonozni. Bár mostanába eltávolodtunk egymástól de remélem majd megoldódk =( És sok boldogságot Orcooval ^*^ <3

 

 

Ilona~Whiterose69~

Őt egyszewrűen nem tudom szavaba leírni mennyire szeretem.Lehet még nem találkoztunk ,de MSN-en is rengetegszer bezsélünk és minden bajunkat elmondjuk a másiknakés lyan jó h van nekem *-* Augusztusban meg anyuka lesz az én szerelmemből és megígérte hogy én leszek a keresztanyuka *-* Áprilisba meg férjes asszony vállik belőle *-* Sok sikert az élethez szerelmem ;) (L)

 

 

DaeMona~Viki~

Nah hát ez a pina =D hogy én mennyire imáádom *-* Igaz nem rég óta ismerem de ár nagyon a szívmbe zártam *-* egy édes kis tündércukorborsó =P Tuti hogy most épp utál de leszarom mert én szeretem =D És valósuljon meg az h menő együttes lesztek (H)

 

 

 

 

Gyuszi~Spongyí Gyula~

Spongyuuuuuusz *-* Az én nagy báttyám (H) nagykorúám már! Együtt ünnepeltük azt is ám csak rosszul sült el xD nah mindegy ez nem publukis =D Ő az aki amíg péceli vltam még éjszaka közepén is képes volt átjönni aki ákármi bajom volt midnig ttvolt és megvígasztalt sok nehéz időn mentünk át együtt nemhiába ő a báttyám és nem adom senkinek =D Köszönöm hogy vagy nekem(L)(K)

 

 

 

 

 

Lecter bácsi aki doktornak adja ki magát:

Hát őőő holl iis kezdjeem =P Imádom ezt a faszfejt =D Tudom hogy nem sértődsz meg érte mert szeretsz xD HÁHÁ AMúgy tényleg imádom =D Olyan hülye hogy az már sokszor nekem fáj =D Csak azt hiszi hogy okosabb nállam =D De nem baj hinni akármit lehet =D Hülyeeemacskaaaaaa =D <3 Köszi hogyvagynekem*-* Mersziii én ezzel mondom eeel Merszii hogyvagynekeeeem =D

 

 

 

 Miután majdnem mindenkit kifikáztam jön a mai cuccc =D

Tegnap felhíívtak az RTL-től ogy nem e lenne kedvem benmenni egy műsorba ahol a stílusunkat kéne bemutatni =D nah mondom LOL :D Meghogy a szülők hogy nem fogadják el és megolják =D Házpersze =D nem csinálok  magamból hülyét =D

Wá ma regel is kurvajólindult =S anyát be kelett vinni a kórházba, de már kijött ^^Remélem hamar meggyógyul(K) Egész nap kistesómmal voltam de szerencsére majdnem végigaludta xD Csak az egész házat szétpakolta és nekem kelett összepakolnom T_T Sebaj! =D Legyen már szombaat =( Hiányzik Bence =( Ja! és lehet meglesz a cica *-* Csilla egyik tanárától remélem össezjön =( Egy igazi hercegnőt szeetnék (kislányt xD ) aki nagyon fogja szeretni Bencét és Benci is majd a kishercegnőt (:

 

A fikázáshot majd még jön Schneidi csak képet csórok rólla xD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr48924755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daemona 2009.02.05. 17:20:24

Én is szeretlek Te punci (L):P És mi az h kifelejtetted a titkos szexuális kapcsolatunkat, ahol kacsákkal és gilisztákkal fajtalankodsz én meg végignézem és filmezem?:P

Yuzuyu 2009.02.05. 17:22:28

@Daemona: jó..és amikor te a pókokkal és a denevérekkel csinálod ugyanezt?:D szóval egy szavad nem lehet =P
(L)még szép h szeertsz (H) (L)

Daemona 2009.02.05. 17:25:33

@Yuzuyu: ez most nagyon csúnya volt... '*.*' Azt a pókos dolgot nem kellett volna felhoznod, te is tudod, hogy az a pók kényszerített. Hogy kihasználta, hogy rettegek tőle, de ő könyörtelenül, mind a 8 szemével gyötört és én nem akartam és akkor azt parancsolta hogy.. tudod... Azt.. és utána úgyis kellett... :'( De a denevérekkel élveztem.:D

Yuzuyu 2009.02.05. 19:50:25

@Daemona: Persze.. a pók a hibás mi?:D nemszép másrafgni :D Tudom h a pókkal is élvezted xD a denevérnél hallom orgazmuslett :$

Daemona 2009.02.06. 10:22:43

@Yuzuyu: Rájöttem mi a bajod... Most irigykedsz, hogy te nem tudtál kielégíteni és hogy a pók kukija nagyobb mint a tiéd!:]

Yuzuyu 2009.02.06. 18:16:13

@Daemona: Dehogy nagyobb :O és nem nem vagyok irigy mert tudom h szeretsz =D

Whiterose69 (törölt) · http://whiterose69.blogspot.com/ 2009.05.18. 21:36:56

köszönöm, hogy égsz azzal a ronda fejemmel! OO
süti beállítások módosítása