I Fell in love :O WTF?? O_O

 2008.06.24. 15:59

Ezt nem  hiszemel van pasim...tök aranyos annyira imádom és jajj holnap jön..
remélem tényleg jön és jajj titta gyóó lesz :)<br>Basszus...a volt pasim megint nemhagy tiszta gáz<br>Nem érti meg h utálom és csak hazudtam neki h szerettem mert rohadtul nem szerettem<br> mertakkora egy köcsög volt...gyengefelfogású csiira..nah meg..khm...kéremszépen iet ir nekem h megbosszulja a családom nah széép hajrá sok sikert neki bármi najuk lesz ugyis ellesz intézve nemkicsit :)<br>
És szeretném itt Hoze-nak megköszönni h olyan sokat segit pedig csak kis hp vagyok :] ehh.. és bocsi h ma nem tuttam elmenni legközelebb iigérem elmegyek :S<br>ajjj utálom ezt a geci meleget faszoom..és még basztat az a gecc is hát ez gáz..nah mind1 túlélem... SZÖRÖTLÖK szivem :]

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr59537284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása