Hm...erre a napra vártam régóta....de mégis..
csalódás volt..csalódtam őbenne....
csalódtam a tetteibe....hát nem tudom....
Nem irhatom le kiről van szó meg mi történt mert megkért
rá és én ezt tiszteletbe tartom...de a lényege...
h csalódtam benne...nem ilyennek láttam ott fennt..nem
illyennek ismertem meg amikor msnenztünk..mert nemhinném
h én lette más...aszem félreismretem....de jobb is h soha nem
lesz semmi köztünk mert eközbe rájöttem h kit szeretek
valójában..de őt sose kapom meg..de..mégis..ő akar
valamit..de nem úgy ahogy én szeretném...sose fog
megszeretni..ahogy senki sem...igaza volt a
VOLT legjobb barátnömnek..tényleg egy hülye kurva vagyok..
ezen sokszor elgondolkodom..de  a végén arra jutok...hogy amit
én csinálok az nem az...és nem mindekivel...áh...nemérdekel
jövöhéttől újj életet kezdek és azon leszek h megszerezzem azt akit igazán
szívből szeretek :]
                                                                   márra enny ^^ byebye

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr73515662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.06.11. 23:44:38

Hohh... Elég titokzatos ez a blog pm.

Remélem megtalálod majd a boldogságod azért ;)
süti beállítások módosítása