Első bejegyzés ^^

 2008.06.09. 02:49

Eh...az első bejegyzés :P
láccik most se fogok sokat aludni xD sebaj :S
2008.06.07 (L)
ezezez a nap *nyáál* :D
Wikkel a legjobb barinömmel(akine kregneteg mindent köszönhetek)
elmentünk bulizni ugymondd :D az A38-ra és utánna Zp is becsúzsott :P
annyira jóó volttt T_T és a A38-on a Wet Lips azazazaz aLEGJOBB.
A zp-be..hm..a japán csávók =)

Kouta és Yuki eh..ingyen sör xD Fiam elintézük =)

2008.06.08 -.-"
ehh....otthon...hogy én mennyire utálo ma tesvérem -.-" sebaj leszarni ^^
megint anyumnál..szokás szerint XD....ésésés OMG..ez a mai nap
már mégjobban várok vmire amit ne mlehet kimondani =) (L) eh sebaj xD
Rájöttem ma...KELL NEKEM AZ AZ UJJ STILUS.. végre ne mazért bámulnak
meg az utcán az emberek hogy megdugjanak..hanem hogy hogy nézek ki OMG xD
ezt vártam.. =)  szal..jön a Visual Key (L) =) nah most asszem álmos vagyok szal gozok aludni =) jó8 byebye pux ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr31510570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eremita 2008.06.09. 12:45:51

na fijam nekem nem kell semmit sem köszönnöd.. én örülök neki ha valamivel jót tehetek neked.. ^^

ehh nade Kéremszépen ÉN is jó gitáros vagyok :P xP XD

tesókádat Kakikáld le magasről mert kit érdekel a véleménye XD pont az övé nem kéne.. XD csak rá kell nézni xD na mind1.

sok sikert az új stílushoz.. =) én is egyre többet gondolkodok azon hogy visszafestetem a hajam fekete- lilára vagy Fekete - kékre :)
vmelyikre... de minél előbb...

1 ismerős 2008.06.09. 13:14:51

hát.. :) tényleg grat. ha ezt megcsinálod!:) mármint az (új külső, Reita stb... :)) am szerintem jól ál neled a rózsaszín haj :) nah pux!

RiveR boY 2008.06.09. 14:05:38

Öhh szia ! Van 1 pár helyesírásái hiba de szeretünk ^^ =) És eddig ahogy megismertelek jó fej vagy = $

Eremita 2008.06.12. 16:08:39

Na.... River Boy megszólalt... XDDDD
süti beállítások módosítása