Ha valaki félreértette volna a stílusváltás okát közlöm vele
h nem pozer vok hanem alapból ilyen lenne a stílusom.. -.-"

Ez..lol...ritkán gondolkodom..de most megtettem...^.^
nem tudom..nagyon sok fura ember van...de nem értem..
szal..most a külsö alapján ítélni nagyon gáz..most szerintem én is
megtehetném bákivel, de én leszarom az embereket mit gondolnak
mindenkinek megvan a saját sítlusa vagy épp most keresi és
ezért nem lehet elítélni senkit..most pölö rám úgy fognak nézni mint a hagynemondjammire :S de nem érdekel..eh..és nem maradok egyedül
lehet fogadott hugom is olyan lesz titta gyóó :]
Jajj a mai napba volt hogy kicsit ideges lettem mert akit szeretek
(mindenhogy)hm..nemis tom hogy irjam le..meg akarta gondolni magát
valamiben és tudja hogy én mit szeretnék, kit szeretek meg ienek..
de ez úgysem lényeg...jajjj téényleg az indonéz megint irt XD hát lol
nah most bezsélgetek vele xD ez kész xD nah mind1 x]
Bye

u.I.: yuzuyu elintézte Eremita ha ez összejön tényleg istennő vagyok (L)Ű
                J   Ö  V  Ő  H  É  T

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr19511599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eremita 2008.06.09. 20:26:46

Édes drága Yuzuyum!!!
ÉN NAGYON REMÉLEM H MINDEN OKÉ LESZ!

AKI KÜLDŐRÜL ÍTÉL AZ SZOPJON LE! XD

indonéz az midnenkivel kavar.. xDDDDDDD LOL
ésőőőőőőő már Alapból istennő vagy :D (L)

Toti 2008.06.09. 21:08:20

hát igen te alapból Istennő vagy de így még inkább xD
süti beállítások módosítása