Igen ma irtam :D

 2008.06.24. 15:53

 Háát :D hazajöttem :D eh... de utánna mentem Krisztihez
és jött az Erika is háát kész :DFelhivtunk nem tom kiket
és kurvának adtam ki magam xD(NEMVAGYOKAZ!!!)

a lényeg kimentünk oda ahva megbezséltük a lényeg..                                   
smároltam ott vkivel..nem kelett volna..mot rám van szállva meg miden
mind1 leszarom.. ugyse lesz semmi köztünk mert mást szeretek :]

 

           

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr9537267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása