NO COMENT :đ

 2008.07.15. 20:44

Van, hogy makacs a szív
De egyedül mégsem szép
A mindenség
Mert kell, ki hazavezet
Mint csillagkép
Ha eltévedsz
Keringnék csak én is még a semmiben
De mosolya újból célt adott
Vele egy más ember vagyok
S ha nem kötné a szívem még a büszkeség
Elszálltam volna rég.


Márk-S.O.S szerelem

Ez a mai nap...ehhh xD

Megismertem Mephi-t :) lool tökjófej :D


Wííí ezt a képet ma kaptam :)

 

 

Hát..ma végre elmondtam annak az illetőnek ami tegnap a bajom volt..mármint 2 napja XD
Nem baj csak nem ..:D de ha meg igen ien is van xDúgyis belejöttem a dologba ::P

Huhhhaaa ezt muszály lesz leirnom...Ma...0.0 én főztem 0.0 xDloll madafaka xD

 Only for you

Kell, hogy legyen egy nap,
amikor szabad vagy,
kell, hogy minden szép legyen,
Amikor fent vagy egy fellegen!

Nézz rám most,
Itt vagyok,
De nem sokáig maradok
de még holnap itt leszek
És elmesélem neked:
Hogy:

I am here!
I will be there!
But always only or u!

Kell hogy legyen valami,
Ami kábít,
vagy felpezsdít,
hogy érezd a véred forr!

Only for you-Schneidi Vibes

Rájöttem hogy valakibe megtaláltam azt amit eddig kerestem..akibe meg lehet bízni..
bármit el lehet mondani és ne mküld el  a ODa... és eddig itt volt melettem és csak most jöttem rá..de viszont meg kell becsülnöm mert nekem csak ő van :)

És meg szeretném köszönni azoknak akik éjszaka közepén itt voltak nekem és
segitettek :)

És tényleg hülye vagyok....nem vagyok AZ... nem és nem.. és kész :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr14569929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása