Hát erre most nem tudokmit...

 2008.07.02. 17:21

Ma kelett bemennem a bizonyitványért..de közbe találkám is volt és jajj
Hát persze h elaludtam mert mért is ne..de..a találkára odaértem és közbe bementem a biziért( ami nagy szar melessleg xD) utánna visszamentem hozzá..tök jól elvoltunk tök ari meg minden még a kezemet is megkérte :P de én beelöztem ma hajnalba :P szal férj és feleség vagyunk csak a lepedőt hagyta otthon..sebaj majd máskor :P és jajjj tök ari volt..jah már leirtam.. :$..csak kár h nem lesz semmi :S pedig őt szivesen elfogadnám :) csak ő nem akrná mert nem vok elég dark... :( sebaj... majd ő tudja mit akar mármint mit nem :) :( hm...és most szurkolok Eremita szivecskémnek a fiamnak h sikerüljön neki az a tudjaőmi.... ráférne már a boldogság :) és meg is fogja találni...neki meglesz....de nekem pff...nemhinném...utálom h az emberek azt hiszik rolllam h egy utcasarki vagyok ..pedig most rengeteget változtam még ha nemis külsöre hanem belsőre..nah mind1 olcsó rizsa nem idevaló...

A bejegyzés trackback címe:

https://yuzuyu.blog.hu/api/trackback/id/tr83549932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.07.03. 00:03:16

hát... azért ez nem így volt...

Yuzuyu 2008.07.03. 12:40:51

hm..biztos? tudod..halottam ahogy mondtad a darkos cuccot is..de mind1 lényegtelen...
süti beállítások módosítása